ארבעה חודשים אחרי מינויו הרשמי, עו”ד עמית איסמן סימן בכנס חיפה את היעדים העיקריים שלו: הגברת האמון בפרקליטות, “צמצום תקלות במשפט” והשלטת חוק בחברה הערבית מסר שחייב לצאת מהמערכת כולה.
פרקליט המדינה עמית איסמן בכנס פרקליט המדינה, עו”ד עמית איסמן, קורא להחמרת הענישה בעבירות נשק ואלימות, כנגד הפשיעה הגואה במגזר הערבי. בכנס חיפה למשפט שהתקיים באוניברסיטת חיפה אמר איסמן כי “המסר שחייב לצאת מהמערכת כולה הוא שעבירות מסוג זה תיעננה במעצרם של אותם עבריינים עד תום ההליכים, ובענישה מחמירה מאחורי סורג ובריח. ענישה, אשר תהפוך את החזקת הנשק הבלתי חוקי ללא כדאית”.
עו”ד איסמן הוסיף כי “בעת חירום זו, ללא ענישה מחמירה בעבירות אלה, לא ניתן יהיה לייצר הרתעה. ללא הרתעה נמצא עצמנו במצב שבו התופעה רק תמשיך ותתעצם. עבירות נשק צריכות להוביל לעונשי מאסר ארוכים ומרתיעים”.
איסמן מצטרף בכך לקריאתם של המפכ”ל קובי שבתאי ושר המשפטים גדעון סער, אשר קראו לאחרונה להעלאת רף הענישה, ולכך הצטרף תזכיר חוק שפרסם סער לקביעת עונשי מינימום על החזקת נשק בלתי חוקי.

למאמר המלא (פוסטה)

כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

עו”ד אבי חימי: “אלימות ופשיעה לא נובעת רק מחוסר הרתעה או שיטור אלא מתוך ייאוש, תסכול, מהיעדר תחושות זהות ושייכות”

NWS חדשות חיפה והסביבה
יו”ר לשכת עורכי הדין, עו”ד אבי חימי, בכנס חיפה למשפט : “תופעת ההשתקה בחברה הישראלית הגיעה לנקודה מדאיגה, אנשים חוששים להשמיע את קולם, אנשי ציבור זוכים לא רק לביקורת, אלא לביזוי ברשתות החברתיות.

קראו עוד »
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט המדינה: “בלי אמון הציבור – לא ניתן יהיה להתגבר על האלימות בחברה הערבית”

Ynet – ynet.co.il
פרקליט המדינה, עו”ד עמית איסמן, אמר בכנס חיפה למשפט שמתקיים באוניברסיטת חיפה כי “אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בימים אלו בפני החברה הישראלית, אם לא הגדול שבהם – הוא הניסיון למגר את האלימות

קראו עוד »
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט מהמדינה: “הפשיעה בחברה הערבית אינה בעיה של החברה הערבית בלבד, אלא היא בעיה של כולנו”

nws חדשות חיפה והסביבה
עו”ד איסמן, אמר בכנס חיפה למשפט: במילים פשוטות, בלי עדים אין תיקים. ללא שיתוף פעולה לא ניתן יהיה לפענח פשעים. לא ניתן יהיה להגיש כתבי אישום. לא ניתן יהיה לנהל את התיקים ולהביא להרשעתם של אותם עבריינים

קראו עוד »