בינלאומיות בפקולטה

חילופי סטודנטים, GLP ותואר שני בינלאומי

מלגות בין 800 יורו ל 900 יורו לחודש ובנוסף הוצאות טיסה יוענקו על ידי האיחוד האירופאי לסטודנטים הנבחרים לתוכנית לסמסטר שילמדו באירופה.

תוכניות חילופי סטודנטים

אוניברסיטאות איתן קיימים הסכמי חילופים:

הפקולטה למשפטים והאוניברסיטה חתומים על הסכמים לחילופי סטודנטים עם מספר רב של אוניברסיטאות באירופה וארה”ב, בהן ניתן ללמוד סמסטר עד שנה.
הפקולטה רואה בהתנסות בלימודים בחו”ל חוויה חשובה המהווה תרומה משמעותית ללימודי המשפטים. הלימודים בתרבויות אחרות, בקרב סטודנטים וסטודנטיות מכל העולם מעשירה ביותר. בעולם גלובאלי, ההכרה והיכולת ליצירת קשרים עם משפטנים זרים הינה יתרון אישי ומקצועי חשוב.
תלמידנו שהשתתפו בתכניות אלה שבו מהן עם המלצה חד משמעית: לנצל הזדמנות יוצאת דופן זו.
תוכנית חילופי סטודנטים מיועדת לתלמידי תואר ראשון – שנים ב’, ג’ וד’ ולתלמידי תואר שני. משך הלימודים הוא סמסטר אחד עד שנה, בשכר לימוד רגיל. עלויות הטיסה, והכלכלה מוטלות על הסטודנטים, אולם למועמדים מתאימים יינתנו מלגות. לתלמידים הנבחרים לתוכנית ארסמוס פלוס ללימודים באירופה יעניק האיחוד האירופי מלגות קיום של בין 800 יורו ל 900 יורו לחודש לסמסטר בו ילמדו ובנוסף הוצאות טיסה.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם יוליה לישצינסקי במייל או בטלפון: 04-8288486
ההגשה לתכנית חילופי סטודנטים נעשית דרך בית ספר בינלאומי של אוניברסיטת חיפה.

לפרטים מדוייקים, רשימת אוניברסיטאות וגובה מלגות הקליקו כאן.

rik
Rik den Boer, University of Haifa
dani-gur
Dani Gur, Lucerne University
shoval
Shoval Dayni, University of Florida
שגי לוק
Sagi Luuk, Stockholm University Law School

Global Law Program

תואר שני אירופאי במשפט וכלכלה - EMLE

התוכנית האירופית למשפטים וכלכלה (EMLE) מספקת רמה של מצוינות אקדמית המוכרת על ידי ארסמוס מונדוס, כמו גם ע”י מומחים אקדמיים נוספים. התוכנית גייסה חוקרים מכובדים מכל רחבי אירופה ושאר העולם לחלוק את הידע שלהם ולהדריך את הדור הבא של עורכי דין, כלכלנים, וקובעי מדיניות.
מוסמכת על ידי מוסדות רבים באירופה, התוכנית מספקת גם ברמה גבוהה של בינלאומיות בפרופסורים שלה, באוניברסיטאות ותלמידיה. סטודנטים המשתתפים בתכנית EMLE יקבלו תואר רשמי מכל אוניברסיטה שותפה שבה הם למדו בתקופת התואר, למעט סטודנטים שלמדו באוניברסיטאות רוטרדם , גנט ו/או אוניברסיטת המבורג. סטודנטים אשר הלכו לאחד משלושת האוניברסיטאות האלה יקבלו תואר משותף (LL.M.- מאסטר אירופי למשפטים וכלכלה) בנוסף לתואר רשמי מכל אוניברסיטה אחרת שהם למדו בה לפחות תקופה אחת.

GLP

השאירו פרטים ונדבר