מועצת הסטודנטים והסטודנטיות

המועצה היא הגוף המייצג את כלל הסטודנטים והסטודנטיות בפקולטה למשפטים. מטרתה לייצג ולקדם אינטרסים ייחודיים של הסטודנטים והסטודנטיות בפקולטה, הן במישור האקדמי והן במישור החברתי, תוך שימת דגש על כל סטודנט וסטודנטית – אנחנו כאן עבורכם ועבורכן!

דבר היו"ר

סטודנטים וסטודנטיות יקרים ויקרות, מועמדים ומועמדות שבקרוב יצטרפו לשורותינו,

הצלחתכם חשובה לנו, חרטנו על דגלנו לייצג אתכם ולהבטיח את מימוש זכויותיכם כסטודנטים בפקולטה ובאוניברסיטה במהלך שנות התואר. אל תדאגו, זה לא הכל, מועצת הסטודנטים והסטודנטיות בפקולטה דואגת שגם תבלו פה, תצברו חוויות, תכירו חברים חדשים ותעברו את התואר במשפטים בהנאה רבה. בנינו יחד רשת תמיכה רחבה, בכל התחומים, שתשרת אתכם ותענה על מלוא הצרכים שלכם במהלך לימודכם בפקולטה. חשוב שתזכרו – אתם לא לבד!

בנימה אישית, חלקכם ניצבים בפני תקופה מאתגרת וייחודית שלא דומה לחוויות קודמות, ואחרים כבר החלו לחוות אותה. נצלו את התקופה ללמידה אקדמית-מקצועית וגם ללמידה אישית על עצמכם. זכרו להשקיע ולהנות גם מהדרך, מהחוויה, מהאנשים ואולי גם מתקופות המבחנים.

אין ספק שבמהלך התואר אתם תחוו עליות ומורדות. במיוחד ברגעים הקשים זכרו תמיד למה אתם כאן ומה הסיבה שבשבילה בחרתם ללמוד משפטים בפקולטה שלנו. ולא לשכוח – גם ברגעים הטובים וגם ברגעים שפחות, מועצת הסטודנטים והסטודנטיות איתכם לאורך כל הדרך.

שלכם,
שר

ועדות המועצה

באמצעות הועדות השונות, אנו מתניעים תהליכים חשובים ופועלים לשיפור החוויה, ההווי, האווירה והלימודים בפקולטה.

ועדת אופק

מסייעת בזיהוי צרכים וקידום פתרונות עבור סטודנטים ממסלול "אופק" במטרה להביא למיצוי יכולותיהם. הועדה פועלת כדי להקל על העומס והחששות המלווים למסלול זה ותורמת ליצירת נחיתה רכה עבור סטודנטים אלו.

ועדת אפיק מעבר

מטרותיה המרכזיות של הועדה נוגעות לפן האקדמי והחברתי. מבחינה אקדמית הועדה פועלת בכדי שסטודנטים הנמצאים במסלול זה יקבלו מענה אקדמי ומיטבי תוך גישור על הפערים בין המכללה לאוניברסיטה. מבחינה חברתית הועדה פועלת למען גיבושם עם יתר הסטודנטים.

ועדה אקדמית

עיקר עיסוקה של הועדה נוגע לטיפול בפניות ותלונות של סטודנטים וסטודנטיות בגין הפרות כללי תקנון הפקולטה והאוניברסיטה. מטרת הועדה לקדם שינויי תקנון בעניינים מהותיים כדי לשפר את רווחת הסטודנטים בתחום האקדמי.

ועדת התנדבויות

הועדה יוזמת פעולות התנדבותיות ומסייעת בחיבור בין סטודנטים המעוניינים לתרום לחברה לבין גופים המחפשים מתנדבים. כך, הסטודנטים תורמים לחברה ובונים אופק אקדמי ותעסוקתי שיסייע להם בעתיד.

ועדת אירועים

מחפשים אווירה סטודנטיאלית? במסגרת פעילותה הועדה יוזמת אירועי שיא ומפגשים חברתיים רבים ומגוונים. אז אם אתם רוצים לשמוע הרצאה בפאב או להנות ממטעמי המרצים או אפילו סתם לצאת משגרת הלימודים, אתם בידיים טובות!

אירועים ופעילויות

מעבר למישור האקדמי ועבודת הנציגים/ות בשגרה, אנו משתדלים לפעול לטובתכם/ן גם במישור החברתי, ערכי וחוויתי.
מצורפת טעימה קטנה מהפעילות שארגנו השנה.
המשיכו לעקוב אחרינו, להגיע לפעילות וליהנות מהאווירה הסטודנטיאלית בפקולטה!

אירועים עתידיים

דצמבר

12

2023

אירוע חג החגים – חנוכריסמס

פתיחת שנה ואיסוף תרומות לאגודה למלחמה בסרטן
פתחנו את השנה בהפסקה פעילה עם פיצה אלכוהול ומוזיקה טובה. גולת הכותרת הייתה דוכני הקינוחים, אותם הכינו הסטודנטים/ות המדהימים בפקולטה! כל קינוח נמכר בסכום סמלי אותו רצה הקונה לתרום, וכל התרומות נאספו לאגודה למלחמה בסרטן. תודה לכל מי שלקח/ה חלק!
החג של החגים: חנוכריסמס בפקולטה
התכנסנו לחגוג את חגי דצמבר בפקולטה. בירכנו, הרמנו כוסית, הדלקנו נרות חנוכה והתחרינו בחידון חגיגי נושא פרסים!
מבט לעתיד: הכנה לשוק התעסוקה ולהתמחויות
קיימנו פאנל שיסייע לסטודנטים/ות להכין עצמם לשוק התעסוקה בראי ההתמחויות. הפאנל היווה שלב מקדים ל”פרויקט השמה” מטעם הפקולטה.
המרצה במסכה: מסיבת פורים בפקולטה
השנה חגגנו את פורים בפילאוסוף עם הרצאה שווה על הבר. שששש לא נגלה לכם מי היה המרצה במסכה...
תקופת מבחנים
תקופת המבחנים היא תמיד תקופה המלווה בחששות רבים, דאגות ולחץ. בחרנו להמתיק את הרגע ולהרגיע את כל הסטודנטים/ות שלנו על ידי חלוקת חוברות חקיקה, שוקולדים וברכות הצלחה.

נציגי מועצת הסטודנטים והסטודנטיות

צרו קשר

מוזמנים/ות לפנות אלינו בכל שאלה, בעיה או רעיון שתהיו שמחים שנקדם – אנו כאן עבורכם/ן.