ארבעה חודשים אחרי מינויו הרשמי, עו”ד עמית איסמן סימן בכנס חיפה את היעדים העיקריים שלו: הגברת האמון בפרקליטות, “צמצום תקלות במשפט” והשלטת חוק בחברה הערבית מסר שחייב לצאת מהמערכת כולה.
פרקליט המדינה עמית איסמן בכנס פרקליט המדינה, עו”ד עמית איסמן, קורא להחמרת הענישה בעבירות נשק ואלימות, כנגד הפשיעה הגואה במגזר הערבי. בכנס חיפה למשפט שהתקיים באוניברסיטת חיפה אמר איסמן כי “המסר שחייב לצאת מהמערכת כולה הוא שעבירות מסוג זה תיעננה במעצרם של אותם עבריינים עד תום ההליכים, ובענישה מחמירה מאחורי סורג ובריח. ענישה, אשר תהפוך את החזקת הנשק הבלתי חוקי ללא כדאית”.
עו”ד איסמן הוסיף כי “בעת חירום זו, ללא ענישה מחמירה בעבירות אלה, לא ניתן יהיה לייצר הרתעה. ללא הרתעה נמצא עצמנו במצב שבו התופעה רק תמשיך ותתעצם. עבירות נשק צריכות להוביל לעונשי מאסר ארוכים ומרתיעים”.
איסמן מצטרף בכך לקריאתם של המפכ”ל קובי שבתאי ושר המשפטים גדעון סער, אשר קראו לאחרונה להעלאת רף הענישה, ולכך הצטרף תזכיר חוק שפרסם סער לקביעת עונשי מינימום על החזקת נשק בלתי חוקי.

למאמר המלא (פוסטה)

כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט המדינה: בשנת 2021 בוצעו 62 מבצעים נגד ארגוני פשיעה בישראל

Israel Defense- israeldefense.co.il
פרקליט המדינה ציין כי המיקוד הוא בסוחרי האמל”ח, בסוחרי הסמים ובאותם עבריינים שסוחטים באלימות ובאכזריות בעלי עסקים ואזרחים על לא עוול בכפם. איסמן הפנה את חיצי הביקורת שלו גם לפרקליטים תחתיו: ״הקפידו על אימות הראיות״

קראו עוד »
אבי חימי
כנס חיפה למשפט

יו”ר לשכת עורכי הדין: “אסור להשלים עם מצב שאנשי ציבור נדרשים לאבטחה”

Ynet – ynet.co.il
יו”ר לשכת עורכי הדין, עו”ד אבי חימי, אמר בכנס חיפה למשפט באוניברסיטת חיפה כי “תופעת ההשתקה בחברה הישראלית הגיעה לנקודה מדאיגה, אנשים חוששים להשמיע את קולם – החל באדם הפרטי וכלה במנהיגי העם”.

קראו עוד »