Israel’s State Prosecutor Amit Aisman said on Monday that his office needs the help of Arab citizens in the fight against crime in the Arab community, suggesting it can’t work without “cooperation from law-abiding Arab citizens.”

“Without witnesses, there are no cases,” Aisman said at a legal conference held at the University of Haifa. “We all need to take responsibility.”

The Arab community lost more than 100 people this year alone from crime-related and gun violence. Last month, Prime Minister Naftali Bennett warned of the consequences of the spike in violence, as the cabinet voted to expand police search powers to fight the violence.

the full article (haaretz)

Amit Aisman
כנס חיפה למשפט

סער: הגבלת הכהונה תנווט את נבחרי הציבור לפעילות למען הציבור ולא למען שרידות פוליטית

גלובס – globes.co.il
“הגבלת הכהונה (על ראש ממשלה לשמונה שנים) לא רק מונעת ריכוז כוח גדול מידי, אלא גם תנווט את נבחרי הציבור לפעילות למען הציבור ולא למען שרידות אישית ופוליטית. בסופו של דבר אנחנו צריכים להחליט האם אנחנו מעדיפים לחיות עם נורמות של עולם שלישי או שאנחנו רוצים להבטיח עתיד אחר”

קראו עוד »
מנדלבליט
כנס חיפה למשפט

מנדלבליט: “בשנים האחרונות האיום על שלטון החוק היה מוחשי וממשי”

הארץ – haaretz.co.il
מנדלבליט, שדיבר בכנס למשפט באוניברסיטת חיפה, הוסיף כי “בשנים האחרונות ניטש קרב על דמותה של מדינת ישראל כמדינה שומרת חוק. לשמחתי הרבה, לצד רשויות החוק התייצבו רבים וטובים שניצבו כנגד הפגיעה בשלטון החוק ובערובות לשמירתו, ובהם נבחרי ציבור, אנשי משפט ואקדמיה”.

קראו עוד »
גדעון סער
כנס חיפה למשפט

גדעון סער חושף: זו הסיבה שהקמתי את תקווה חדשה

ice.co.il – ice
סגן רה״מ ושר המשפטים גדעון סער השתתף בכנס חיפה למשפט באוניברסיטת חיפה. השר הגיב לאישור תקציב המדינה ותקף את יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו: “חילצנו את ישראל משבי שנבע מהשתעבדות לאינטרסים של איש אחד”

קראו עוד »