שראלים רבים נחשפו לראשונה בשנה האחרונה למושג “פינטק” (שילוב של “פיננסים” ו”טכנולוגיה”) בעקבות הרעש התקשורתי סביב קריפטו וביטקוין, כניסתם של הארנקים הדיגיטליים לחיינו, וכתבות על האקזיט בשווי של כ-3.3 מיליארד דולר של חברת ״פיוניר” שגרם למשקיעים רבים, וביניהם ראש הממשלה בנט, להרוויח לא מעט.
אבל השיח המשפטי סביב טכנולוגיות פיננסיות חדשות כולל הרבה מעבר, כמו שאלות לגבי דיני פרטיות וסייבר סקריוטי, מידת השפעת הטכנולוגיות החדשות על עתיד הבנקאות, כיצד ניתן וראוי להגן על צרכנים בעידן בו אלגוריתמים אחראים על קבלת החלטות פיננסיות כגון מתן הלוואות, ורגולציה של מטבעות דיגיטליים.
הסמינריון הזה ייגע בכל הנושאים האלה ועוד! הצטרפו אלינו ללמוד על חדשנות ורגולציה של הטכנולוגיות הפיננסיות בהן רבים משתמשים בכל העולם, ולראות כיצד אפשרי ורצוי לפתח את שוק הפינטק ב- Startup Nation
ד״ר ניצן פקין עבדה בפירמת וול סטריט שש שנים כעורכת דין מסחרית לאחר שהתמחתה ברשות הגנת הצרכן האמריקאית. היא לימדה משפט וטכנולוגיה, בנקאות, משפט עסקי ופינטק קרוב לעשור בארהב, ייעצה לסטארטאפים ורגולטורית בתחום, ובעלת טור דיעה בפורבס העוסק בנושאים אלה.

סדנת משבר האקלים
תכניות חדשות

סדנת משבר האקלים

הסוגיות שמעורר משבר האקלים נוגעות בכל תחומי החיים והמשפט, ביניהם סחר בינלאומי, רגולציה של טכנולוגיות חדשות, יחסי משפט ומדע וליטיגציה בינלאומית בתחום זכויות האדם. על הכללים המשפטיים הרבים המתפתחים בנושא ..

קראו עוד »