עידן מור, בן 26, סטודנט בתכנית המשותפת למשפטים ופילוסופיה

עידן ספר לנו מי אתה

עידן מור

מה הדבר האהוב עליך בלימודי המשפטים?

הדבר הכי מרגש בעייני בלימודי משפטים זה הרבדים בהם אנחנו יכולים לנתח מצב, מבחינה מעמיקה של חוק מסוים עובר בבחירת החוק לו נטען בסטיאוציה מסוימת ועד לשיקולים אשר נוגעים ל’האם הכלים המשפטיים הם דווקא אלו הנכונים’.

איך חיי החברה בפקולטה?

בזמן הקורונה הדברים קצת היו קצת מורכבים אבל לפני כן, הצלחנו לארגן מספר מפגשים של חברים מהפקולטה. עכשיו, שהמצב עם הקורונה נרגע במעט אנחנו חוזרים להיפגש. קבוצות הלמידה, הכיף עם החברים, התמיכה ההדדית, זה מה שבאמת עוזר לי להמשיך ולעבור את התקופה הזאת בכיף וכמובן גם בהצלחה!

מה הקורס שהכי מדבר אליך?

“משפט וטכנולוגיית מידע- היבטים תיאורטיים” שהעביר השנה עו”ד עמית אשכנזי, שמצד אחד הכיל נקודת מבט רגולטורית על החוק ממרצה שמכיר גם את החוק לעומק וגם את הסיבות שעומדות מאחורי כל סעיף, וגם הרצאות אורח ממגוון גורמים שנתנו לנו נקודות מבט אחרות על התחום.

תן איזו המלצה לסטודנטים/יות החדשים/ות

אבקש לתת שלוש, הראשונה  היא שאם נראה שהעולם קורס אז מומלץ לפנות למזכירות, המון פעמים לא נראה שהמערכת מסתדרת או שמשהו פתאום נראה מאוד מאיים כמו כשמתחילים דיבור על נקודות זכות ושאר סוגיות כאלה, ממליץ לפנות למזכירות, הן אלופות בלהסביר שהעולם בעצם לא קורס והכל בסדר.
השנייה היא לשים את הממוצע בצד לרגע ולהתמקד באנשים, הוא חשוב, אבל בסופו של יום האנשים בתואר אמורים ללוות אותנו גם במהלך ההתמחות וגם אחריה ואני חושב שאין תחליף לחברים שיצרתי במהלך התואר.
השלישית היא לנצל את העובדה שמדובר באוניברסיטה על כלל האפשרויות שנובעות מכך, תמצאו את הנושא שמלהיב אתכם ותשקעו בזה בין אם בחבירה למרצים בעזרות מחקר ובין אם בימי העיון ובהרצאות שזמינות באוניברסיטה.