President Isaac Herzog condemns the incendiary language used lately in politics and says the word “traitor” should be erased from the political discourse.

“I am shocked by the thought that today, November 4 — a date on which we learned where words can lead — I need to stand here and say again: the word ‘traitor’ must be struck out of political discourse, and everywhere!” Herzog says at a conference at the University of Haifa. “Coalition and opposition, left and right. Accusations of treason imperil our democracy.”

November 4 marks the anniversary of the assassination of former prime minister Yitzhak Rabin.

the full article (timesofisrael)

Herzog
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

עו”ד אבי חימי: “אלימות ופשיעה לא נובעת רק מחוסר הרתעה או שיטור אלא מתוך ייאוש, תסכול, מהיעדר תחושות זהות ושייכות”

NWS חדשות חיפה והסביבה
יו”ר לשכת עורכי הדין, עו”ד אבי חימי, בכנס חיפה למשפט : “תופעת ההשתקה בחברה הישראלית הגיעה לנקודה מדאיגה, אנשים חוששים להשמיע את קולם, אנשי ציבור זוכים לא רק לביקורת, אלא לביזוי ברשתות החברתיות.

קראו עוד »
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט המדינה: “בלי אמון הציבור – לא ניתן יהיה להתגבר על האלימות בחברה הערבית”

Ynet – ynet.co.il
פרקליט המדינה, עו”ד עמית איסמן, אמר בכנס חיפה למשפט שמתקיים באוניברסיטת חיפה כי “אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בימים אלו בפני החברה הישראלית, אם לא הגדול שבהם – הוא הניסיון למגר את האלימות

קראו עוד »
כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט מהמדינה: “הפשיעה בחברה הערבית אינה בעיה של החברה הערבית בלבד, אלא היא בעיה של כולנו”

nws חדשות חיפה והסביבה
עו”ד איסמן, אמר בכנס חיפה למשפט: במילים פשוטות, בלי עדים אין תיקים. ללא שיתוף פעולה לא ניתן יהיה לפענח פשעים. לא ניתן יהיה להגיש כתבי אישום. לא ניתן יהיה לנהל את התיקים ולהביא להרשעתם של אותם עבריינים

קראו עוד »