נשיא המדינה נאם בכנס חיפה למשפט ויצא נגד הקריאות שמושמעות כלפי רה”מ בנט. “מזדעזע שצריך להגיד את זה ועוד היום ב-4 בנובמבר”, אמר הנשיא. על מצב מערכת המשפט: “הפגיעה בה מדאיגה אותי”.

נשיא המדינה יצחק הרצוג קרא הערב (חמישי) להימנע מהשימוש במילה בוגד בצל הקריאות המושמעות נגד ראש הממשלה נפתלי בנט. “לאחרונה שמענו השתלחויות בנבחרי ציבור. אני מזדעזע מעצם המחשבה שדווקא היום ב-4 בנובמבר אני צריך לעמוד כאן ולומר שוב: המילה בוגד צריכה להיעקר מהשיח הפוליטי ובכלל. האשמות בבגידה מסכנות את הדמוקרטיה”, אמר הנשיא בכנס משפט שהתקיים באוניברסיטת חיפה. הרצוג נאם בכנס חיפה למשפט והוסיף: “אני כנשיא המדינה אשמח לארח בבית הנשיא כל דיאלוג מכבד ומכיל בין הנהגות רשויות השלטון השונות. אולי אפילו נוכל להעז ולחשוב על דיאלוג קבוע בין הרשויות שלנו בחסות בית הנשיא”.
למאמר המלא (חדשות 13)

כנס חיפה למשפט
כנס חיפה למשפט

פרקליט המדינה על הפשע בחברה הערבית: ללא ענישה מחמירה, אין הרתעה

פוסטה- posta.co.il
פרקליט המדינה, עמית איסמן, קרא בכנס שנת המשפט בחיפה לבתי המשפט לעצור עד תום ההליכים נאשמים בעבירות נשק במגזר הערבי ולהחמיר בענישה של אלו שיורשעו בעבירות אלו. הוא גם אומר כי הפרקליטות מגבירה את מבצעי האכיפה המשולבים במגזר הערבי, כחלק מן המענה לגל האלימות בו.

קראו עוד »
מנדלבליט
כנס חיפה למשפט

מנדלבליט רגע לפני בחירת מחליפו: החלשת תפקיד היועמ”ש – סכנה לדמוקרטיה

Ynet – .ynet.co.il
אחרי שפורסם ב-ynet כי לראש ועדת האיתור לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה הובהר כי שר המשפטים סער מתכוון לפצל את התפקיד לשניים, אמר הנושא הנוכחי בתפקיד מנדלבליט: “ללא שלטון חוק יציב גם לא תתאפשר משילות”

קראו עוד »