איך פליטי הריאליטי קשורים בפלטפורמות החברתיות להשקעה עסקית
ד”ר ניצן גסלביץ’ פקין, מומחית במשפט עסקי, בראיון לוקס עם אמילי סטיוארט על טרנד פליטי הריאליטי ומשפיעני הרשת ושימושם בפלטפורמות החברתיות להשקעה עסקית.
בשבוע האחרון התייצבו בכירי רשתות השיווק ושוק המזון בישראל לחקירה שמתנהלת ברשות לתחרות, חקירה שנוגעת לכיס של כולנו. החשד המרכזי – תיאום מחירים באמצעות ראיונות בתקשורת, והכל על חשבון הצרכנים. הפעם ב”אחד ביום” עם כתבת הצרכנות מעיין פרתי ופרופ׳ מיכל גל, מומחית לדיני תחרות מאוניברסיטת חיפה, על הגבול האפור שבין אסור למותר
בישראל מדברים המון על יוקר המחייה – ובצדק – החיים יקרים. ואולי אפשר לקבל את זה אם זה קורה בגלל כוחות לא מוחשיים – השוק, היצע וביקוש, הכלכלה – כל מיני מושגים כאלה שמסבירים שאין את מי להאשים בזה שקשה לנו. אבל מה אם יוקר המחייה היה קורה כי מישהו החליט שלכולנו יהיה יקר יותר? צפו בN12
ד”ר ניצן גסלביץ’ פקין, מומחית במשפט עסקי, בראיון לוקס עם אמילי סטיוארט על טרנד פליטי הריאליטי ומשפיעני הרשת ושימושם בפלטפורמות החברתיות להשקעה עסקית.
הפרק הראשון בפודקסט של המרכז לחקר סייבר, משפט ומדיניות,
נועה מור, חוקרת במרכז, משוחחת עם פרופ’ דן פלדמן, ראש המעבדה לרובוטיקה וביג דאטה בחוג למדעי המחשב באוניברסיטת חיפה.
פרופ’ טל ז’רסקי: “התקפות סייבר הפכו עכשיו לחלק אינהרנטי מכלי הנשק המופעלים על ידי מעצמות ועל כן הן היו צפויות למדי ואולם חשוב לזכור את הלקח של התקפות רוסיות קודמות כלפי מטרות אוקראיניות, מה שמתחיל בהתקפת סייבר ממוקדת יכול במהירות לזלוג למטרות אזרחיות ואף לגורמים לא מעורבים”.