שימוש בבוטים פוליטיים בקמפיין בחירות

מרכז הסייבר מארח את Ulrike Klinger חוקרת מתחום התקשורת, שחוקרת את השימוש ברשתות חברתיות לקמפיינים פוליטיים.

מרכז הסייבר מארח את  Ulrike Klinger  חוקרת מתחום התקשורת, שחוקרת את השימוש ברשתות חברתיות לקמפיינים פוליטיים.

https://vernetzung-und-gesellschaft.de/portfolio/prof-dr-ulrike-klinger/

פרופ' קלינגר היא חוקרת בכירה במרכז וייצנבאום החדש בברלין - מרכז שקיבל לאחרונה הקצאה עצומה של מימון למחקרים באינטרנט ולקידום שיתופי פעולה

https://vernetzung-und-gesellschaft.de/english/

היא תציג את מחקרה בנושא השימוש בבוטים פוליטיים בבחירות האחרונות בגרמניה - ואת המתודולוגיה הייחודית שפותחה לשם זיהוי בוטים פוליטיים. מצורף המאמר.

ההרצאה תעסוק בין היתר בשאלות:

  • איך משתמשים באלגוריתמים לביצוע קמפיינים פוליטיים במהלך בחירות?  
  • מהם "בוטים" פוליטיים וכיצד ניתן לזהות אותם?
  • מה המשמעות של השימוש בבוטים לשיח הדמוקרטי ולתיאוריה פוליטית?